nataliesdagar

Skrik och gråt....

Publicerad 2013-11-04 20:22:00 i Allmänt,

Jag har haft svårt för att få Inez att komma till ro eller bli tillfredställd. Men det har inte gått så bra.. Känner mig som en jätte dålig mamma. Jag vet att jag inte är det...
Jag vet också att hon älskar att bada så det passade vi på att göra.. Ett bad fick henne på bättre humör i en timme ungefär.. Hon njöt till max..
 
 
Det var bra så länge det varade... upp ur badet sen var det igång igen...
Ge mig krafter någon!!
 
En annan sak...
min dag började bra när det gäller att äta nyttigt... men det sket sig ordentligt nu ikväll....
jag har ingen karaktär...
Jag tar snart barnen och går och lägger mig..
 
♥♥♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna-Sara

Publicerad 2013-11-04 22:07:23

Ellis var lika dan, var "aldrig" nöjd- fick bäras på axeln eller "på fel håll" i babybjörn... Blev lite bättre när jag skippade mat och dryck med mjölk i, men tror det var personligheten som lös igenom redan då, vill uppåt och framåt och när hon kunde ta sig fram för egen maskin förbättrades nöjdheten ytterligare! Nu är hon som alla andra, galen men fantastiskt härlig!! Vi var i allafall två mammor i föräldragruppen som hade lite halvgalna barn och det var skönt att i alla fall veta att man inte var själv... Hoppas det blir bättre snart!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela