nataliesdagar

Kusindejt :-)

Publicerad 2013-10-25 21:54:00 i Allmänt,

Det är ju inte så ofta vi träffas jag och min bror plus våra familjer.
Så idag när Jasmin hade cyklat till skolan så tog jag och Inez bilen mot Ystad.
Köpte lite bullar på vägen ner såvvi kunde fika lite. Det måste ju man bara göra när man dejtar.
Det blev hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen innan vi åkte hem igen.
Dagen bestod av mycket snack och mycket bebismys.




Trinity till vänster och Inez till höger. Det skiljer 13 dagar mellan dem. Och lika söta och goa är dom.
De kommer ha mycket kul när de blir äldre tror jag :-)

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

Publicerad 2013-10-26 12:58:03

hej!

jag vill bara tipsa om att jag har tävlingar igång på bloggen. det kommer upp nya ända fram till Jul, så det är perfekt att vinna lite julklappar :). Just nu kan du vinna presentkort och mössa i valfritt tyg!

de som är igång nu hittar du här: http://thelifeofyarp.wordpress.com/category/pagaende-tavlingar/

MVH

Postat av: Moster Anna

Publicerad 2013-10-27 00:47:50

Fina tjejerna!
Ska bli så mysigt att få pussa på dem till jul! Hoppas ju hinna hänga även med Trinity då ju!
Ge Inez en massa massa pussar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela