nataliesdagar

Kvällens planer!

Publicerad 2013-10-28 15:33:51 i Allmänt,

Än så länge har det varit en bra dag. Har fått gjort en hel del. Jag har flyttat ner datorn till det blivande kontoret. Är så stolt över mig själv när det gäller inkoppling sv alla sladdar.
Det är ju höstlov nu så Jasmin är hemma. Hon har myst väldigt mycket med Inez då jag har tömt diskmaskinen och rensat bland alla attelrraljer på toaletten.

Mina planer för kvällen är att färga håret och fixa fötterna med Baby foot.






Men de planer har jag haft flera kvällar förra veckan men drt kom något annat ivägen som typ en ledsen liten tös.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela