nataliesdagar

Nyckelpiga :-) och fina Moa :-)

Publicerad 2013-10-23 13:06:00 i Allmänt,

 
Den satt ju jätte bra på Inez. Mössan alltså. Det var den jag fick i min goodiebag från Sojka. Mössan är från Lillagrodan Design. Helt klart jag ska beställa ifrån produkter där ifrån.
 
Igår var det innebandy träning. Jag kan ju bara säga att det var tur att sambon ringde 5 min innan träningstiden för jag hade totalt förträngt att det var träning. Så det var bara att packa ner Inez i bilstolen och skicka Jasmin upp på rummet för ombyte. Nå vi kom bara några minuter försent och de hade inte börjat än.
 
När vi kom så möttes vi av en fin överraskning.
Fina Moa där där med sina föräldrar och skulle kolla på vännerna i laget som tränade. Moa saknar att träna med dem och hon var med på ett hörn igår. Hon sköt bollarna på träningsmomentet så fick Tuva springa :-) Vad gör man inte för sina vänner.
Moa blev så förälskad  i Inez och jätte glad när hon fick hålla henne. Hon orkade en liten stund men ville absolut inte släppa henne med blicken. Ville inte ens gå hem för hon ville vara hos Inez.
Men jag fick ta en fin bild på den och jag frådagde även Moa och hennes föräldrar om jag fick lägga ut bilden här..
 
Nu kallar Inez på mig så då är et väl mat som gäller.. Tjingeling!!

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-10-23 22:02:48

Jätte fin mössa! :)

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-10-23 22:27:19

Goodiebags är aldrig fel! :)

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-10-23 22:33:14

Den finns mängder med företag som verkligen vill ställa upp, det är ett perfekt sätt för dem och göra reklam för sig. när jag blogga förra rundan, och då börja ha lite tävlingar, blev jag paff över hur lätt det gick och hitta företag som ville sponsra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela