nataliesdagar

Stora tjejen!

Publicerad 2013-10-29 17:07:22 i Allmänt,

Nå... Vi överlevde stormen... Hur gick det för er?
 
Idag har vi varit på läkarkontroll med Inez och resultatet av det var en OK stämpel i rumpan. Hon hade gått upp i vikt från 4505g till 4910g på 12 dagar. Det är ju tur att man själv inte kör det hastigheten i viktuppgång...
Efter besöket på bvc så körde vi hem till min moster så Jasmin fick träffat sina kusiner. Det var ju ett tag sen sist de träffades även om vi bara bor en mil ifrån varandra. Usch vad dåliga vi är på det!!!
 
Nu är det kvällsmys som gäller men först får Jasmin och Patrik komma hem från innebandy träningen.
 
♥♥♥
 
 

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-10-29 20:54:18

Jodå, överlevde stormen! :)

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-10-30 15:25:01

Ja jag verkar vara den enda som fått min men det kommer nog snart! Många har bara missat sina mail. Har du kollat mailen? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela