nataliesdagar

Galet!! 6 månader. ..

Publicerad 2014-03-05 20:54:01 i Allmänt,

Som jag skrev igår så vill jag backa tiden. Det går för fort.



Att det var 6 månader sedan denna älskade gos tös kom till världen. Helt otroligt. Så mycket som har hänt och som hon utvecklas.
Inte tal om känslorna för detta undervärk. Det är ofta jag och stora tjejen pratar om hur mycket kärlek det finns för lilla Inez. Att hon har så många runt henne som älskar henne så mycket.




Stort grattis på 6 månaders dagen♥

Vi hade ett litet kalas här hemma idag. Mormor och morfar samt moster Lena ♥

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela