nataliesdagar

Så ja!

Publicerad 2014-03-18 19:35:16 i Allmänt,

Då är snart första dagen på pulver dieten över. Då har jag bara 15 dagar kvar.
För att göra det lite roligare så har min kära sambo köpt en shaker som har världens häftigast färg :-)



Jag förstår att ni funderar på de blodprover som jag tog och nu pulver kost!
Ja, det är så att jag ska göra en gbp.
Så den 3/4 kl 8 på morgonen ska jag befinna mig i Kristianstad för då sker det.

Detta är något jag har funderat på länge och nu har jag tagit tag i saken.



Har väldigt många i min närhet med mig som stöd på resan medans andra är inte riktigt med.
Men detta är min resa och jag reser den med mig familj ♥

Kram på er♥
♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Laila strand

Publicerad 2014-03-18 20:33:57

Lycka till gumman.håller tummarna för dig. Kram.

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-18 21:26:04

Lycka till!! Det kommer att gå super bra:)

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-03-20 18:53:46

Lycka till! Har en polare som gjort det och hon är jättenöjd! :)

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2014-03-20 21:30:58

Jag tror på dig och finns här <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela