nataliesdagar

åhh vilken dag!

Publicerad 2013-12-08 20:35:18 i Allmänt,




Väckt Patrik tefan 10.15...Upp och hoppa.
Vi ska ut och shoppa.
Jasmin blev hämtad redan 08.15. Jag passade på att gå ut en runda med Inez.
Då snöade det lite.
Ni ser på bilden vem som tycker snö är as kul...



Hem efter shoppingen och fixa lite inför vårt glögg mys. Det blev pepparkakor, lussekatter, vaniljmuffins och glögg. Madde hade köpt med sig en glögg dom skulle smaka Delikatoboll.






Super mysigt blev det :-) Helt slut i bollen är denna mamma. Har precis nattat liten så nu kryper jag också ner. Resten av familjen kollar på tv.
Natti
♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Maddi

Publicerad 2013-12-08 21:48:36

I löv you

Postat av: Maddi

Publicerad 2013-12-08 21:50:20

Tack för idag. I löv jo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela