nataliesdagar

1 år sedan!!

Publicerad 2013-11-21 08:56:29 i Allmänt,

Då har det redan gått ett år sen jag och Anna var i New York. När jag blickar tillbaka så denna morgon så hade vi bestämt oss att göra China Town osäker ;-) Anna har skrivit en del av vår resa i sin blogg som ni hittar här.
Jag minns allt som om det vore igår vi var där. Jag blev en jäkel på att pruta.. Prutarnas mästare ;-) om jag själv får säga det. Chris (Annas kusin) sa att vi skulle pruta och det tog jag till mig.. hehe!
 
 
 
Började dagen med ett besök på Dunkin Donuts och det var ju inte sista gången den veckan vi besökte det stället ;-)
 
 
 
 
 
Det blev ett antal väskor, ipad fodral och skal. Samt lite annat smått och gott :-)
Gud vad jag längtar tillbaks dit!!!
 
♥♥♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-11-21 09:03:52

Jätte fina bilder och det måste ha varit en riktig upplevelse! :) Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Postat av: Tommy

Publicerad 2013-11-22 08:09:46

SV: Det har varit en hel del jobb, slit men det har det varit värd för att skämma bort er lite :)

Ses ikväll:)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela