nataliesdagar

Fryser häcken av mig ;-)

Publicerad 2013-11-26 16:57:00 i Allmänt,

Nä.. Så farligt är det inte.. Men det var väldigt kallt när jag steg upp i morse.
-4 grader stod termometern på och det tycker jag är ruggigt kallt.
Idag hade jag planerat att gå ner på öppna förskolan med Inez.
På tisdagar så är det endast för barn mellan 0-1 år.
Det var väldigt trevligt med en liten sångstund på 30 min sen är det fika och tillgång till vägning och mätning.
Det gjorde inte vi idag eftersom vi ska på kontroll nästa vecka. Då blir det även vaccination..
 
På vägen hem så träffade jag på en gammal klasskamrat som nyligen flyttat hit till byn :-) Det är lite komiskt för vi har gått på dagis, förskolan och skolan ändan upp till nian. Sen har vi var sin bror som är lika gamla och har också följt varandra hela vägen till nionde klass..
 
Nu när det blivit så här kallt så märker jag hur torr och fnasig man blir om händerna. Så sist jag var på Me&I party så fick jag deras handkräm och lotion när jag köpte kläder.
 
 

Nu blir det lite mys med liten medans de andra två är och tränar innebandy..
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela