nataliesdagar

STORM!!

Publicerad 2013-10-28 18:54:51 i Allmänt,

Ja då har stormen kommit hit. Galet vad det blåser. Man känner det i hela huset och alla ventiler tjuter. Vår brevlåda som är fastsatt i en sten i muren blåste omkull med stenen kvar på undersidan. Den låg rakt lång på trottoaren. Så det var bara att hjälpas åt att bära in den. Får väl mura fast den ordentligt en dag.
 
Inne sitter vi och myser med tända ljus och jag väntar på att rosabandet galan ska börja.
 
 Min sambo har bäddat ner sig i soffan. Efter han hade varit och handlat så kände han sig väldigt frusen så då åkte One Piecen  på och nu sover han. Jag tror jag och Jasmin tar tvn på ovanvåningen så vi kan bre ut oss i soffan..
Hoppas ni gör som oss... Håller sig inne och myser ;-)
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela