nataliesdagar

Mjölkfritt och kaos i tuttarna!

Publicerad 2014-02-21 21:54:37 i Allmänt,

Att sluta amma tvärt är inte lätt. Det gör fruktansvärt ont både i hjärtat och i brösten.
Liten vill ju ligga där och sutta sig till sömns. Men nu är drt slut med det.
Här ska det köras mjölkfritt för att se om hennes mage blir bättre.



Den mjölkftia gröten var okej. Den var nog mer än okej :-)
Men ersättningen var det lite protest mot men sen gick den också ner :-)

Idag har vi besökt Busfabriken men jag tror vi väntar ett tag till för Inez skull. Där var inte så mycket för henne. Men vilken huvudvärk jag hade när vi kom hem.

Vi hade våra vänner Mattias och Nettan och deras barn med oss. Så det blev middag här hemma i lugnare former :-)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela