nataliesdagar

Då var helgen över...

Publicerad 2010-11-14 20:32:55 i Allmänt,

Denna helgen har gått otroligt snabbt. I fredags jobbade jag kväll. Var inte hemma förän ca 22.00. Tog inte lång tid innan jag hamnade i sängen. Elvis var ute 2 gånger denna natt.. Han blir bara duktigare och duktigare.

Lördagen började med spinning och sen iväg och shoppa lite. För mig blev det ya jeans, 2 tunikor och ett par shorts till stumpan. Fick även tag i farsdag present till sambon. Skulla haft mina föräldrar här på middag men gick inte riktigt som planerat. Tråkigt!!!!
Min bror och sambon fick påbörjat bygget av vedskjulet. Hoppas på att kaminen kommer snart. Det ska bli sååå mysigt.
Jag skäms att berätta det men jag gick och bäddade ner mig i sängen 20.30 och jag lovar att jag somnade innan jag lade huvudet på kudden..Fattar ni...en lördags kväll.. Det är inte klokt..

Söndag.. det är ju idag.. Har jag varit på Baby shower..Så fantastiskt roligt. Det skulle jag vilja ha när det blir dags för mig (jag är inte gravid)!!!! Så många fina pressenter och roliga lekar, god mat och super fin tårta..
Wow säger jag bara :)



Nu är det mys i soffan med min prinsessa och lille Elvis.. Sambon är och spelar bandy.


Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2010-11-14 21:11:14

ja jag hoppas verkligen att det blir en plats över till mig i morgon. fattar inte hur bokningen kunde försvinna. men om det inte blir i morgon får det bli nästa måndag :) och så kör jag styrketräning i morgon istället.

helgen har varit bra men kort, jobbade ju hela dagen igår. idag har jag ätit en massa gott ;) hoppsan, men i morgon är det en ny dag med bara nyttighter.

kram

Postat av: marie

Publicerad 2010-11-23 13:51:00

hej, 150 år senare :)

nu är äntligen förkylningen påväg att ge sig. vet inte om jag varit så däckad av en vanlig förkylning någon gång.

hur gick det med vägningen denna vecka då? väger du dig tisdager eller är det måndagar?

jag ska se till att ta mig till jobbet i morgon så då blir det vägning för mig oxå. Det var ju galet länge sedan nu så det känns lite pirrigt. Jag vet att jag gått ner enl vågen hemma men inte exakt hur mycket så det blir bra att få det lite mer uppstyrt.

kram

Postat av: josefine

Publicerad 2010-11-24 15:40:06

allt bra med dig? :)

Postat av: marie

Publicerad 2010-11-25 21:41:54

ja jag känner mig rätt nöjd med resultatet. Jag brukar sällan vara med på mötena eftersom det går åt flextid då de är på arbetstid så jag brukar väga mig och sen gå och jobba. Men jag tycker det funkar rätt bra iaf. Jag har rätt bra kunskaper när det gäller kost och träning så det är mest att kunna hålla uppe motivationen och det klarar jag genom vägningen.

Då får vi hoppas att du har bättre arbetstider till veckan och att du slipper huvudvärken. Allt är lättare när man mår bra. jag känner mig lite sur på förkylningen som gör att jag inte kan träna. Det är sådana gånger det gäller att inte falla in i att äta fel saker bara för att jag inte mår bra som jag så lätt har gjort förut.



Ha det så fint!

kram

Postat av: marie

Publicerad 2010-11-26 13:46:37

tack det ska jag. Har druckit mycket vatten m ingefära och det är faktiskt riktigt bra.

ha en fin fredag.

kram

Postat av: marie

Publicerad 2010-11-27 11:35:26

vad mysigt med kusinträff. Jag har sån liten släkt så det skulle vara fort gjort att samla dem :) nu åker jag snart och det ska bli jättemysigt.

ha en fin helg!

kram

Postat av: marie

Publicerad 2010-12-04 17:38:55

tack, jag kämpar på :) Nu börjar det verkligen kännas så det känns bra. För en gångs skull får jag lägga bort kläder som är för stora i stället för tvärt om. Hoppas du hittar motivationen igen. Men jag tror säkert att du kommer igen!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela