nataliesdagar

Lycklig av romantik

Publicerad 2012-01-31 23:44:55 i Allmänt,

Efter jobb idag så kom sambon och hämtade mig. Vi åkte till Centralstationen i Lund för att han skulle med ett tåg till Göteborg. Dags för årets kurs och denna gången blev det i Göteborg.
Jag och resten av familjen åkte till mamma och pappa för att hälsa på en stund. Det blev en snabbis där med lite kaffe.

Hem och skickade snäckan in i duschen för att sen nattas.
Jag och bror kollade in en film jag hittade.

What's your number. Jag bara älskar romantiska filmer. Njuter med en liten kärlekstår i ögat. Drömmer mig in och önskar att det var jag ibland ;-)

Nu är det sängen. Ny dag imorgon.
Puss och kram N

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela