nataliesdagar

Goo morgon Musikhjälpen med söndrig spis....

Publicerad 2013-12-15 13:45:29 i Allmänt,

Denna förmiddag har vi suttit och kollat på Musikhjälpen på svt. Ett fantastiskt ämne som de samlar in pengar till Alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet..



Här om dagen så när mannen skulle laga mat till oss så bestämde sig den stora plattan på spisen att lägga av. Grrrrrr..... 
Vi som hade bestämt oss för att köpa en ny soffa i julklapp.

Kära Tomten!
Jag önskar mig både en ny soffa OCH en spis i julklapp :-)

Bamsekram Natalie

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-16 11:05:04

Hoppas tomten är snäll

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-12-23 10:12:12

sv:Tack så mycket och god lillejul till dig med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela