nataliesdagar

Mitt mammahjärta blöder!

Publicerad 2013-12-05 14:49:48 i Allmänt,

Inez blir 3 månader idag och då är det ju dax för vaccination. Nu för tiden blir det en spruta i varje ben.
Herre min gud vad hon blev ledsen. Hon grät och jag grät. Stora tårar kom från oss båda. Det gör så ont i mitt hjärta att jag utsätter henne för detta.

Nu ligger hon och sover i vagnen och jag slappar i soffan. Jasmin kollar på en film och käkar mellis.




Så medans Sven drar runt där ute så myser vi här inne. Det blåser så att Patrik tog bilen till jobbet.... Nä det var inte därför utsn tiden sprang iväg på bvc.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela