nataliesdagar

God morgon:-)

Publicerad 2013-07-29 09:50:11 i Allmänt,

Ännu en solig dag och visst är det härligt. Men jag ska erkänna att jag stänger gärna mig inne i det sval. Lite jobbigt tycker jag det är.
Jag lovar att njuta nästa sommar :-)

Stockholm resan gick bra och det var världens finaste dop. Lilla Alma sa inte jätte mycket.
Sedan blev det mysiga dagar men ändå skönt att få komma hem. Borta bra men hemma bäst :-)




Idag känner jag att vi har en underbar morgon. Just nu har jag ätit frukost i det tysta lugnet i trädgården. Det är inte för varmt och fläktar lagom. Jag njuter :)



Bebisen i magen bara växer och växer. Jag var på ultraljud i torsdags och hon ligger på +16%
Alltså en flicka runt 4000-4200g
Ska bli spännande och se om det stämmer när hon kommer ur. Jag vet att ultraljud gör bara en uppskattning när det gäller vikten.

Nu ska jag fortsätta njuta. Ha en super dag mina vänner ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Suzan

Publicerad 2013-08-22 15:46:51

Oj vad den där blåa klänningen var snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela