nataliesdagar

Idag blev det premiär!

Publicerad 2014-03-09 21:17:04 i Allmänt,

Det har ju varit en riktig vårdag idag. Underbart väder som man absolut inte kunde sitta inne i.
Så nu när liten sitter själv så tänkte jag att vi skulle testa sittdelen till vagnen.



Hon sa inte ett ljud. Bara satt och såg sig runt omkring. Det gav nog väldigt många intryck. För efter ca 30 min så somnade hon.



Hihi!
Det blev inte bara premiär för sittvagnen utan även välling vid läggningen. Hon har fått ersättning innan men ikväll blev det välling.
Så nu håller jag tummarna på att hon sover länge :-)

Natti natti på er :-)

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Viola

Publicerad 2014-03-09 21:33:30

nej vad söt:)
Hoppas att du får en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela