nataliesdagar

Irreterande......

Publicerad 2014-03-25 20:08:17 i Allmänt,

Jag skrev ett inlägg tidigare idag......
 Berättade lite hur vi hade det idag och hur det gick med mitt drickande....
Men så hade jag ingen uppkoppling till blogg.se. Eftersom jag bloggade från mobilen så sket allt sig när jag skulle ha iväg inlägget.
Jag är så satans trött på att uppkopplingen till blogg.se strular allt som oftast. Funderar starkt på att byta bloggportal. Har ni några tips. Mitt krav är att jag ska kunna blogga från mobilen och lägga in bilder.
 
Nå i alla fall så är Inez väldigt förkyld men utan feber. Jasmin mår bra och jag kämpar på med mitt drickande av shakes. Imorse när jag vägde mig så hade jag bara 0,6kg kvar till läkarens krav vikt.
 
Så jag ska förhoppningsvis klara detta. Det är ju ändå 9 dagar kvar till operation.
 
Nu ska jag ha kväll med stora tösen medans liten sover..
 
Kram på er  ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: anna-maria klement

Publicerad 2014-03-25 20:11:13

DUKTIG!!!!
KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela