nataliesdagar

Mellokväll igen!!

Publicerad 2014-03-01 19:56:48 i Allmänt,

Ja nu börjar det närma sig för andra chansen i melodifestivalen. Jag ska försöka kolla på hela programmet. Men jag lovar inget. Inte för att jag tycker det är ett dåligt program utan för att jag är väldigt trött.
Artisten jag hejar mest på är Linus Svenning. Jag tyckte hans låt berörde mig så otroligt.
 
 
Igår såg vi premiären på Let´s Dance. Där kan jag ju erkänna att jag inte såg alla dansa.
Råkade blunda lite då och då.. Hihi..
 
Idag har det varit en mysig hemma dag. Har inte gjort så mycket mer än haft mina föräldrar på besök.
En liten gofika blev det.. Det säger ju inte denna damen nä till. Jag är en riktig gottegris.
Men det vet ju ni om som känner mig.
 
Så då har stora tösen kommit hem efter kalas hos sin pappa. Det är ju okej att komma hem vid kvart i åtta på kvällen. Men inte komma hem och inte ätit middag. Lite smått sur blev jag. Bara ätit kakor på hela dagen.
Det var hennes beskrivning i alla fall.  Men det är ju bara till att ställa sig och göra middag.
Det fixar sambon åt henne...
 
Så då börjar snart Melodifestivalen :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela