nataliesdagar

Mycket son snurrar runt!

Publicerad 2014-03-04 21:08:51 i Allmänt,

I skallen då alltså!
Har en nära vän som är väldigt sjuk som jag så gärna vill hjälpa. Men då måste vännen min vilja ha hjälpen.
Jag vet inte riktigt vilko ben jag ska stå på!

Jag känner att jag själv är lite ur balans och mycket hänger väll på sömnen. Det är inte så lätt att ta igen sömnen på dagen då liten sover väldigt korta stunder.

Och ovan på allt så blir Inez 6 månader imorgon. Drt värsta är att tiden går inte att bromsa. Jag vill backa tillbaka och göra om. Inte för att jag vill ändra på något utan att få njuta mer ;-) Tiden går så fort...

Idag är det Fettisdagen och jag har inte ätit en semla idag. Min tanke är att baka glutenfria semlor imorgon.

Nu är det sängen för jag jagar ju timmar att få sova... Natti natti!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela