nataliesdagar

Vilken kväll!

Publicerad 2014-03-13 19:56:02 i Allmänt,

Den har varit som alla andra kvällar. Gnäll och kämpade för att hålla liten vaken till allt mellan 19.30-20.00.



Lite gymnastik fick det bli. Hon skötte sig jätte bra ;-) Lite avundsjuk är jag på hennes akrobatiska övning. Det var längesen jag fixade just den övningen.



Eftersom sambon jobbar kväll denna veckan så får ju liten följa med ut med hunden. Ikväll hade jag båda töserna med mig. Jasmin kastade boll med hunden och Inez tyckte detta var jätte skoj.

Nu äntligen sover liten och jag ligger i sängen. Jasmin tittar på tv i rummet intill mig. Så snart är det god natt i detta huset.

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2014-03-13 20:33:18

Sov så gott 💛

Postat av: Annika

Publicerad 2014-03-13 20:33:30

Sov så gott 💛

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela