nataliesdagar

Vilken lättnad :-)

Publicerad 2013-08-28 21:36:07 i Allmänt,

Något tungt har fallit från mina axlar idag. Jag vet att det inte bara är från mina axlar utan från många anhöriga som väntat på denna dagen.
Vi har haft begravning för min underbara mormor idag. Det var så vackert och kyrkan var full av känslor från anhöriga som älskade denna vackra kvinna.



Det kunde inte bli bättre än vad det blev ♥
Efter så träffades vi hemma hos moster Lena och åt gott och hade trevligt. Allt var så avslappnat och naturligt. Det kändes så skönt :-)



Men efter en sådan dag så är jag ganska slut i huvudet så jag säger godnatt redan.

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-08-29 17:09:00

Ha ha tror du det? ;) Det hoppas jag verkligen att sonen en vacker dag tycker att snoppen är privat. ;) kram

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-08-29 17:10:34

Nä jag säljer inte me&i:s kläder men jag älskar dom verkligen och så har jag fått lyckan att bli utvald av 11 bloggare att vara bloggvän med dom och bli vip-behandlad! Det är inte illa det! ;)
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela