nataliesdagar

Kämpar på och det ger resultat :-)

Publicerad 2014-03-21 20:10:11 i Allmänt,

Jag fattade det inte själv när jag ställde mig på vågen i morse.
Då visade det sig att jag bara hade 1,9kg kvar av de 5,4kg som jag hade i måndags.
Jag måste erkänna att det är tufft att bara dricka när resten av familjen sitter och äter.
Idag var jag och hälsade på min kära moster. Vi tog en runda till Burlöv Center för jag hade lite ärenden. Bland annat att köpa fler förpackningar av pulver dieten.
Tog möjligheten att testa en ny smak :-)
 

Den var super god. Den kan jag varmt rekommendera till de som jag ge sig på en sådan diet.
 
Har druckit Nutrilett några dagar och det bara växer i munnen på mig. Då är det svårt att svälja.
Jag kände att jag behövde något varmt också att dricka. Så då köpte jag hem Potatis och porjolök soppa. Också från Allevo.
 
Nu har jag hittat två favoriter så då ska jag nog klara mig.
Nu får jag återvända till Let´s Dance.
Ha en underbar kväll :-)
 
<3<3<3

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-03-22 10:54:42

Jösses, du är jätteduktig, bra jobbat! Heja dig!

Och ja, hade jag haft massoooor med pengar hade jag lätt köpt en utlandsresa just nu och dragit iväg med familjen :)

Postat av: Hanna Of Sweden

Publicerad 2014-03-24 15:10:29

heeej! än så länge känns det ok, superglad och taggad för morgondagen op. :) gissar på att nervositeten kommer senare idag/kväll...? haha!

nu har jag gått ner allt, samt lite till ;) 0,5kg tror jag. så det känns skönt!

vilka goda smaker allévo har då, har aldrig ens testat dom utan bara kört cambridge choklad och modifast, men dom är äckliga tycker jag.
och du är snart i mål? gött!! :)

kram och lycka till!!

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-24 20:15:19

Åh, är den ny? Hittade ingen sån smak när jag höll på med flytperioden. Låter ju väldigt god - framför allt mycket godare än Nutrilette - för dom fick jag inte ner till slut. Potatis och lök soppan åt jag och den är god då den erbjuder lite sälta. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela