nataliesdagar

Prinsessan och grodan

Publicerad 2010-02-22 20:34:37 i Allmänt,

I lördags var jag och Jasmin tillsammans med Anna och Tuva på bio. Vi valde att se Prinsessan och grodan. Jag tyckte det var en underbar film. Lite sorglig och några hemska scener men oxå väldigt romantisk. Men jag håller med Anna som hon skrev i sin blogg, att det var irreterande när föräldrar inte kan hålla reda på sina barn. De sprang omkring och det var väldigt störande.

Jag tycker vi hade en väldigt trevlig eftermidda. Vi gör gärna om det Anna och Tuva!!

Kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela