nataliesdagar

Mors Dag

Publicerad 2010-05-30 21:34:50 i Allmänt,

är det idag. Vi har varit i Arlöv och lämnat en söt blomma til min mamma och sen svängde vi in till Lund och fikade lite hos Patriks mamma. Sen blev det Siba i Lödde och så beställde vi en diskmaskin till oss (mig).
När vi väl kom hem så fick jag lite presenter :)



Den passade perfekt och är super najs.
Sen vet ju min familj att jag älskar choklad.....så jag fick ju oxå....



Inte för att dena ljuva kropp behöver det. Men de är ju underbara som tänker på mig.
Jag får ju bjuda på dem så där inte blir så mycket till mig.. Där e ju så mycker propoints i choklad...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela