nataliesdagar

Trött i knoppen!!!!

Publicerad 2010-11-11 21:52:57 i Allmänt,

Ja.. Min första arbetsnatt började väll inte som vanligt. När sambon skulle köra och handla innan jag skulle till jobb, upptäckta han att vi hade pugtering på bakhjulet. 45 minuter innan jag skulle köra iväg. Min kära bror hjälpte oss så reservdäcket kom på och jag till jobb..
Framme på jobb upptäcker jag att maten står kvar där hemma och jag hade glömt koden till omklädningsrummet. Hujeda mig!!!

På morgonkvisten efter 10 timmars arbete och jag trött som en björn i ide. Var det dax att ta sig hemåt. Njä inte riktigt. Jag skulle bort till min brors kompis, som har en däckfirma, för att fixa däcket. Det blev ett nytt..

Nu var det dax för kudden. Det blev 2 timmars sömn. Inte mycket att hurra för men det var dax att ställa sig och baka kaka till kvällen för vi skulle hurra för min bror som fyller år idag.

Hurra hurra för min fina bror :)

Nu kallar kudden på riktigt!!! Snark snark!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela