nataliesdagar

Finns det något

Publicerad 2011-12-29 21:43:26 i Allmänt,

Bättre än ett varmt bad när man är kall och frusen. Precis vad jag kände igår.
På morgonen kände jag att jag hade dragit på mig en förkylning för jag vaknade med grymt ont i halsen och täppt näsa.
När jag kom hem efter jobb så kröp jag ner i ett bad :-)

Nu sitter jag i soffan, dunder förkyld och hängig. Mår inte super eftersom jag även är illamående och har kräkt idag.
Usch säger jag bara samtidigt som jag tycker jätte synd om mig själv...

Förresten.... Jag har ju även namnsdag idag :-)

Kram Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela