nataliesdagar

Härliga lediga fredag

Publicerad 2011-02-18 22:19:11 i Allmänt,

I förmiddags så var jag inne hos min granne för att göra vid håret. Hon pluggar sista året på frisörprogramet. Hon tar studenten till sommaren. Jag kommer så väl ihåg min egen student. Bara jag hade fått slippa att plugga så hade jag gärna tagit studenten igen.
Vi har pysslat här hemma lite och snäckan hade en kompis här hemma under eftermiddagen och kvällen.

Jag hade sett fram mot min ansiktsbehandling som jag hade bokat för ett tag sedan. Men när jag kom hem efter morgonrundan med Elvis så hade jag fått ett sms där det stod att hon var sjuk. Snyft!!

Kvällen var hyfsat lugn och jag har precis legat och slumrat till Let´s Dance.. Har ingen koll på vem som jag tyckte var duktigast.



Nu är det ialla fall sängen som kallar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela