nataliesdagar

Ladies Night 2011

Publicerad 2011-10-31 14:35:52 i Allmänt,

Vilken lördag! Dagen bjöd på så mycket slapp så jag hade krafter till en underbar kväll. Det var länge sedan jag hade så trevligt.
Kvällen började med ett besök på Le Concern i Malmö. Jag njöt av en förrätt som var vitlöksbröd med vitlöksdipp. Huvudrutten bestod av lamkotletter med vinsky och vitlökskräm, till det fick jag klyftpotatis och jag drack rött vin till detta. Desserten var varma björnbär med glass och grädde. Jag orkade knappt desserten så jag lämnade mer än halva kvar.
Vi tog citytunlen till Malmö Arena för att vara med om årets tjejkväll. Ladies Night 2011 med Martin Stenmark, Frank Andersson, Thomas Järvheen och Brolle. Ohhhhh what à Night!!!! Så bra musik, dans och underhållning. Länge sen jag skrattade och hade så kul :-) jag njöt till 100% och lite till.
Lätt att jag ska dit nästa år igen.



Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela