nataliesdagar

Sömn, julpyssel och julfest!

Publicerad 2013-12-14 10:27:19 i Allmänt,

Jag tror jag håller på att bli knäckt. Jag eller rättare sagt Inez ska ligga med bröstet i munnen hela natten. Även om hon inte äter utan bara suttar lite då och då så går det inte bra med napp. Jag känner mig helt vingabruten. Ligget på sidan och får ont i kroppen. Finns det ingen napp som är exakt som bröstet??
 
Nu vid lunch när mannen kommer hem blir det lite lussebulle bak men stora tösen. Lussekatter som vi ska ha med oss på julpysslet ikväll. Den traditionella kusinträffen som vi har varje år. Alla längtar till just dessa träffar. Vi brukar ha en träff till jul och en till påsk.
 
Föresten julfesten med jobb var väldigt trevlig. Det var så kul att träffa de flesta kolleger och jag kände riktigt hur mycket jag saknade dem. Jag har ju inte varit i tjänst sedan April månad. Det är lång tid och när jag kommer tillbaka efter mammaledigheten vet jag inte. Min sambo vill inte ta sina pappadagar förän senare när Inez är lite större!!! Jag kan känna att jag kan gå tillbaka och jobba några veckor nu.. Han kan få ta dessa sömnlösa nätter och skaffa sig lite mer tålamod med en skrikande bebis ;-)
 
Nu blir det en kopp kaffe för att sen påbörja bullbaket ;-)
 
♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-12-14 21:47:08

<3 <3 <3 du är för go du med! :)

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-12-14 22:02:46

Vad roligt! Maila mig gärna så jag har alla testpersoner samlade och inte missar er! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela