nataliesdagar

Då sprang denna helgen förbi...

Publicerad 2013-01-27 21:33:46 i

Utan att ha njutit ett dugg så var helgen slut.. Jag har ju förvisso jobbat natt hela helgen så jag har inte varit närvarande hos min familj..
Idag ställde jag klockan på 12.30 så jag kunde gå ner till gympahallen i byn för att se Jasmin och hennes lag klassa ut motståndarna i innebandy :-) Jätte duktiga tjejer säger jag bara.

Nu ikväll blev det mys till Så ska det låta. Ikväll var det Timotej mot Calaisa. Vilka duktiga sångerskor.
Dottern sover och jag har egentid :-) och är vaken!!!!! Haha!!

Imorgon är en ny dag och en ny vecka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela