nataliesdagar

Årets första njutning!

Publicerad 2013-11-06 20:26:37 i Allmänt,

Hahaha! Det lät något va! Tycker det var lite väl kallt nu ikväll. Så jag passade på att elda lite i kaminen.  Budet blev en väldigt behaglig värme men jag blev lite nervös. Vårt brandlarm är väldigt känsligt. Det är kopplat till vårt hemlarm så det är inget larm man kasatinet stänga av det själv. Men än så länge har det gått bra :-)
 
 
Nu på hösten är det så mysigt med alla levande ljus. Att sitta uppkrupen i soffan med en kopp kaffe eller te.
 
Ni får ha en skön kväll. Jag ska njuta lite för just nu är det inte skrikigt här hemma :-)
 

Kommentarer

Postat av: Maddi

Publicerad 2013-11-06 21:08:44

Mys för mig med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela