nataliesdagar

Bloggmiddag som slutade tokigt!

Publicerad 2013-11-23 09:52:52 i Allmänt,

Igår var det då dags för bloggmiddagen som jag har väntat på i veckor. Det var Patriks jobbe fredag och då fick jag ju fixa barnvakt. Så båda mina barn lämnade jag över  i trygga händer hos min moster. Där var även min kusin som ska vara gudmor på dopet.
Nå väl så kom jag iväg till resturangen Koi på lilla torg i Malmö.
När jag kom in så viste jag att Emma och Ann-Sofie skulle vara där. De enda två som jag kände.
Resten av gänget var främmande och förbaskat trevliga ;-)
Värdarna hade inte dykt upp men när de väl kom så gjorde de en otrolig entre....
 
 
Den limmon går ju inte att missa.
Hur cool som helst.. ;-)
 
Jag kan ju säga att det var ju inte lätt att välja mat från menyn.. Beslutsångest delux..
Men gott blev det.
 
 
Kvällen bestod av god mat, trevliga människor, mycket skratt, utlottning av fina grejor (jag fick barnböcker) och otroligta och välfyllda goodiebags. Vilken jobb värdarna Ann-Sofie, Tommy och Sofia gjort.
 
 
Jag fick gå ganska tidigt efter att jag fått ett sms från min moster. Då Inez inte var så nöjd med flaskan. Den var inte okej denna kväll.. Så jag sa tack och hej och begav mig mot bilen. När jag är framme så kommer jag på... OJ!! Jag har ju inte betalat min nota...
Jag fick ringa Ann-Sofie så hon fick lägga ut för mig.
Det ända jag hade i mitt huvud var att mitt barn behöver mina bröst..
 
♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-11-23 10:02:42

jätte trevligt och träffa dig igår! Synd du behövde gå, men nöden har ingen lag! Och det kommer fler gånger! :)

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-11-23 16:13:43

Ja det är ingen rolig dag idag även om det var väntat det skulle hända, man känner sig mest tom! :(

Tack själv för igår :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela