nataliesdagar

Farsdag gånger 3

Publicerad 2013-11-10 21:14:51 i Allmänt,

Idag har vi firat Farsdag gånger tre plus en födelsedag :-)
Vi firade min pappa och Patrik men även min bror för han har ju också blivit pappa.
 
 
Min bror fyller även år imorgon så vi passade på att fira det också. Både med fika och middag.
Det blev en heldag med mycket snack och skratt.
De två minsta kusinerna gjorde detsamma som vi vuxna.. Umgicks alltså!!!
 
 
De är ju bara för söta ihop :-)
 
Inez fick vara extra fin i morse när vi väckte pappa och gav honom presenter :-)

Men denna outfiten fick inte behållas speciellt länge eftersom den blev ner kräkt.
Så då var det bara att byta om till en annan klänning.
Nu är det ju kväll och jag har precis kommit upp från badet. Så underbart skönt var det.
Snart dags för Inez att få mat för att sen sova för natten...
hihihi.. Ja för natten blir det ju inte.
Hon vaknar om några timmar igen och vill ha mer mat..
Nu ska jag pussa på min stora flicka lite. Så ni får ha en bra kväll.
 
♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2013-11-10 22:59:59

Åh, så söt hon är. Växt också minsann!

Svar: Stora tjejen.. Din lilla tös är heller inte så liten längre ;-)
Natalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela