nataliesdagar

Dra upp patienterna!!!

Publicerad 2013-11-12 21:07:00 i Allmänt,

Ibland undrar jag vad det är med en kvinnas hjärna under graviditet och amning. Jag tänker rätt men där ploppar ut ord och meningar som är sammansatta så fel så man bara kan skratta åt det.
I söndags så skulle jag säga till min äldsta dotter att hon skulle dra upp persiennerna. Då slinker det ur...
Jasmin kan du dra upp patienterna......galet!
En stund senare så skulle jag säga till min pappa att han skulle ta på sig brillorna,
för han tittade på bilderna i kameran.
Då säger jag till honom att han ska ta på sig brallorna.....

Det är flera gånger sådana saker slinker ut ur munnen. Vad är det med min hjärna?
Men galet roligt när man har uppfattat vad man precis har sagt :-)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela