nataliesdagar

Kaffe i mängder!

Publicerad 2013-11-06 08:21:18 i Allmänt,




Det är vad som gäller idag. Har sovit dåligt flr att Inez har velat sutta från och till hela natten. Så därför är jag ganska trött.
Till råga på allt så börjar Jasmin med sin trots. Jag vet inte om det kallas trots men hon svarar inte när man pratar med henne. Hon är nonchalant och när man ber henne svara på tilltal så har hon en attityd son inte jag tolererar.
Sätt ihop dessa två tjejer denna morgon.

Haha en utmaning!
Nu har hon cyklat till skolan och jag får dricka mitt kaffe medans Inez sover i vagnen

Men livet är ändå underbart ♥

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-06 16:55:15

Du har underbara barn, lika underbar som du. Kram mamma.

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-11-06 17:31:03

Jobbigt med trots!

sv:hihi ja visst är han go! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela