nataliesdagar

Kalorier och 12 veckor

Publicerad 2013-11-29 13:54:49 i Allmänt,

Galet vad tiden går fort. Redan 12 veckor gammal. Igår var jag hemma jos en av tjejerna i mamma gruppen. Vilket härligt gäng säger jag bara. Vi kunde prata om allt mellan fisar och kalorier.



På tal om kalorier så är det ju så att det funns inte många kvinnor som är nöjda med sina kroppar efter en graviditet.
Fick syn på Kvällspostens bilaga i söndags.



Hahaha! Passade just nu...Bli fri från hormonkaodet!
Jag skrattar fortfarande även om jag vet att det inte gäller nyförlösta och ammande kvinnor ;-)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela