nataliesdagar

Äntligen vinst :-)

Publicerad 2013-11-02 20:50:00 i Allmänt,

Nu när innebandy säsongen började så anmälde tränarna laget till en serie för tjejer -01. Våra tjejer som spelar är födda 02/03. Så det är ju inte lätt för dem när det är matcher. Varje gång hittills så kommer där in tjejer på plan som är minst ett huvud längre. Varje match i serien så har det varit förlust på förlust. Men idag så var det dags för cup i Vellinge. Givet vis så mötte de två lag med -01:or.
Men men men yehooo.
Två vinster och de blev segrare i denna cuppen:-) Detta behövde verkligen tjejerna så de fick motivationen tillbaka.
 
 
Min stora tjej har nr 2 på tröjan :-)
 
En stolt mamma på läktaren tillsammans med lillasyster, hejade på för fullt :-)
 
 
Nu ikväll är vi helt slut så det blir snart sängen..
Natti natti
 
♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela