nataliesdagar

Spännande! Vad fanns det i goodiebagen?

Publicerad 2013-11-24 11:07:00 i Allmänt,

Jag ville ju bara dra upp och kolla på allt som var i dessa massiva goodibags,
men det var bara att låta det vara till morgondagen.
Tjejerna skulle i säng och jag var döds trött.
Klockan var ju mer än 21,00.... och de som känner mig vet att jag är INGEN kvällsmänniska!
 
 
Jag var som ett barn på julafton när jag väl fick börja plocka upp från påsarna :-)
Ni förstår mig säkert med alla dessa fina grejor. Är där något ni är sugna på si hittar ni det i listan...
 
Först vill jag säga: Ett stort tack till alla sponsorer :-)
 

Hårprodukter från Dark & Brigt haircare

Headset  Mediamarkt lund

Nutri-nick proteinbars, Stevia kexbars, steviadroppar Nutri-Nick,

 SweetLeaf SteviaLUBfoods

Tandkräm med kit Brilliant Smile

 Frikommunikation Telenor 

Proteinbar Atkins

Victoria Secret bodymist Nordicfeel

Choklad  Malmö Chokladfabrik

Presentkort på 1 månads träning och kroppsanalys Swefitness

Iphone skal Xtrfy

Hårspray Rönisch

Presentkort Easy fabulous

Hudvårdsprodukter The bodyshop emporia

Presentkort Personlig almanacka

Skål AsIf 4476 ,

 Hudvårdsprodukter Lush

3 fullsize hudvårdsprodukter från Weleda

Hjärtliga produkter Molliscare

Penna, choklad, frön att så från Grand Hotel Garden

Austrailian bodycare Medicom

Proteinbar Atkins,

 Snack oliver Zeta,

Vanthållare LillagrodanDesign

Handduk, lypsyl och Madara firming oil Natural box

Rädda barnen broshyr

Glasögonfodral, putsduk, godis, rabattkuponger Loveyewear

Halstabletter FishermansFriend

Halsband med dogtag Igelberg

Tamponger, intimservetter, trosskydd Natracare

5 olika ekologiska läppbalsam Naked Lips,

 Ipad ställ och skoputs  Tre

Läppstift, nagellack och miniprov av senaste foundation Max Factor  

Full size Olay tot eff wake up wonder crème OLAY

Naturgodis Tropicsnacks Hansa

Pepparkaksform och putsduk Scandinavianphoto

3 st drycker av Little Bigshot energy

Sockerskrub och bodylotion från Rituals

Prover från Vacker

 Presentkort Solentro

Handtvålar Finatvålen,

 Goodiepåsen Loppi

Bakis och razor brustabletter

 

Sen lottades ju ut en massa vinster som var sponsrade av:

Vas från AsIf 4476

Mini Massage Wand RandySandy

Bokset från Pino

Stevia kexbars, steviadroppar LUBfoods

Armband Yeni Design

Castus Fruktstänger Sinne & Smak

Dildo Lustjakt

Jag vann ett bokset från Pino och det passade mig bra :-)

♥♥♥

 

Kommentarer

Postat av: Sofia Werlin - från 120 kilo till 65 kilo..

Publicerad 2013-11-24 11:11:22

Jätteroligt att du ville komma och trevligt att träffa dig :).

Ser redan framemot att träffa er på nästa bloggmiddag!!

Svar: Jag ser fram mot nästa ;-) Hoppas min lilla har börjat vilja ha flaskan ordentligt då ;-) Kul att så många kunde komma och roligt att träffa alla :-) Kram
Natalie

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2013-11-24 18:08:38

Vilken härlig goodiebag!

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-11-24 18:46:14

Trist att det blev så med lillsötfisen men du kom ju! Det är ju det viktigaste! <3

Bamsekramen och pussa dina fina barn från mig! <3

Och förlåt för att det knappt fanns så mycket tid att prata. Blir ju lätt så!

Postat av: Håkan Berglund

Publicerad 2013-12-14 07:56:41

Hej
Vill bara påpeka att länken till igelberg.se inte fungerar.
Mvh. Håkan Berglund www.igelberg.se

Svar: Tack Håkan! Nu fungerar länken :-) Ha en bra lördag :-) Med vänlig hälsning Natalie
Natalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela