nataliesdagar

Förkylning delux plus lite till..

Publicerad 2013-10-15 02:35:44 i Allmänt,

Jag känner mig verkligen inte som någon stålkvinna.
Hostar som en gnu, går och snyter och nyser hela tiden. Som om det inte var nog!?
Till råga på allt så får jag feber. Fryser och skakar i hela kroppen.
Inez kom inte till ro med ätandet så det fick bli en portion mjölkersättning. Hon sov förvisso i 4 timmar innsn det var dax för amning igen. Under tiden fick jag tagit en riktigt varm dusch och proppat i mig Alvedon.
Jag hoppas verkligen att jag mår bättre när klockan ringer nu om några timmar. Men först ska jag gå ner och äta. Är ju vrål hungrig ;-)
Ni sover nog gott där ute, det tänker jag göra om en stund :-)

Önska mig välmående ♥

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2013-10-15 13:05:07

hoppas verkligen du blir frisk fort, definitivt inte kul att vara sjuk när man har inte liten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela