nataliesdagar

Snack med den blå åsnan!

Publicerad 2013-10-24 19:18:38 i Allmänt,

Det låter underligt men disutionen var i full gång och det varade ganska länge.
Inez var så koncentrerad och var helt inne i det hon gjorde.
Det värmer så i hjärtat att se det lila livet le och fånga upp saker med blicken :-)




Det tar väldigt mycket på krafterna att diskutera så vilt. Vem som helst hade blivit helt slut.
Så det tog inte så många minuter innan hon deckade. Upp i famnen sen sov hon gott. Så det var bara att lägga ner henne i vagnen och hoppas på att jag kan få någon timme för mig själv nu på kvällen ;-)




Håll tummarna ;-)

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-10-25 16:19:24

Så söt, hur gammal är hon? :)

Ja fy hade jag kunnat hade jag nog gått hem,! Men han hade ju bättre på koll på mig än jag på honom. Då jag hade aktuella bilder :P

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-10-25 17:07:00

åh mysigt, längtar efter en egen liten.... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela