nataliesdagar

Tjejkväll med Me&I :-)

Publicerad 2013-10-19 22:28:00 i Allmänt,

Vilken magisk kväll jag blev inbjuden till. Jag har ett tag följt Ann-Sofies blogg Sojkas framtid och denna kvinna har ju flyttat till byn. Hon skulle ha en tjejkväll med Me&I eftersom hon är en av nio bloggvänner som Me&I har valt ut.
 
Så den 17 oktober så kände jag mig väldigt speciell som fick äran att komma hem till henne och och se en del av det nya sortimentet som Me&I kom ut med och eftersom det bara var tjejer så var det också bara kvinnokläder som var i fokus.
Några av mina favortier var...
 
 
 
Du hittar dem här
Under kvällens gång så lottades det ut lite presenter från Bambino och Crazy Lady. Crazy lady vinsten kammade jag hem :-) Glömde tyvärr att fota dem men jag säger bara att jag kommer inte i dem så min stora dotter tyckte de var jätte häftiga så hon lär ta över dem :-)
Tyvärr fick jag gå ganska tidigt eftersom mina bröst höll på att sprängas. Hade ju inte ammat på några timmar. Inte vad jag är van vid. Hade pumpat ut så liten kunde få mat av mannen men hon hade även fått ersättning. Så när jag kom hem så sov hon så gott och jag fick sätta mig och pumpa igen. Gud vad skönt att det lättade ;-)
Ann-Sofie hade varit så galen så hon hade fixat goddiebags till oss alla. De var ju inte små och där var jätte många trevliga saker :-)
 
 
 
 
De som var sponsorerna till goddibagsen var...

Servetter från Kalaspinglan

Mössa från LillaGrodan Design

2 barnböcker från Pino

Fruktstänger & gympapåse från Sinne & Smak

Örhänge från Memelie

Örhänge från Yeni Design

Armband och ring från Crazy Lady

Läppstift med vibrator från G-pungten 

Månadsbox från Glossybox

Remingel och resetandborste från BrilliantSmiles

Jag hoppas verkligen att får komma till fler sådana träffar för det var magiskt. Ni kan även läsa mer om träffen och vara med och tävla om en egen goddibag hos Sojkas framtid :-). Hon har även andra tävlingar som ni kan vara med att kamma hem :-)

 

Nu kallar min säng. Jag har lyckats att natta lilla Inez i sin egen säng. Så jag undrar hur länge jag kan ligga själv i min egen säng.. hihihi

Kram till er alla

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela