nataliesdagar

Tokigt det blir!

Publicerad 2013-10-27 20:34:31 i Allmänt,

Alltså det här med tiden.... Skruva fram eller tillbaka klockan får mig att bli helt tokig. Som idag till exempel. Tillbaka med klockan inatt och dygnet är skruvat. Jag var ju trltt son vanligt nu ikväll och gör mig iordning för att krypa ner i sängen. Då slår jag ett öga på telefonen och vad är då klockan! ?@$/^
19.52.......
Är det tokigt eller tokigt.....

Nå trött är jag och jag vet ju om att jag
kommer att vara vaken flera gånger inatt så det blir lite surfande på telefonen och sen krama kudden!

♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-10-28 08:55:14

Jag var också trött igår :) Har en grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela