nataliesdagar

Vilken helg!

Publicerad 2013-10-20 22:23:31 i Allmänt,

Sjukstugan är vårt hus på gatan!!! I fredags så var febern tillbaka och jag trodde att jag skulle dö, så hemskt mådde jag.
Hostade så jag fick massa räligt slem, ont i bröstkorg och rygg när jag andades och dunder förkyld på det.
Min hud var så öm och det gjorde ont i bröstvårterna så fort jag skulle amma.

Det slutade med att jag ringde jourläkarcentrelen och fick tid på kvällen. Läkaren hittade inget men snabbsänkan var förhöjdcså han skrev ut pencelin till mig.

Vi skulle varit på lilla Siris 1 års kalas idag. Men det får bli nästa vecka.
Nå jag hoppas att pillerna gör sin verkan så jag kan bli frisk.

Nu har det gått 6 veckor och 3 dagar sedan Inez kom till världen. Jag har fortsatt trycka i mig fikabröd och godis. Nu är drt slut.. blir endast på helgen. Det ska bli en promenad varje dag i den mån bäckenet vill.
Så jag kan få på mig mina jeans. Mamma byxorna är för stora och mina vanliga byxor är för små! Hmmm..... Kan ju inte springa runt i tights eller mjukisbyxor alltid.
Fettet ska väck!!!!!!

Nu kallar John Blund på mig ;-)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela