nataliesdagar

Ibland får man vara lat :-)

Publicerad 2014-02-24 20:40:14 i Allmänt,

Blev ingen lagad middag ikväll. Utan vi körde till McDonalds..
Vi tog driven och drt tog tid som vanligt eftersom Jasmin ska ha glutenfri hamburgare.



Halvvägs hem så fick jag en konstig känsla i magen. Så jag sa till Jasmin kolla sin meny så det stämde. Det gjorde den inte. Vi kollade kvittot och det stämde.
Vände och körde tillbaka för att gå in och få rätt mat.
Efter lång diskussion så fick jag ny mat till Jasmin, ny milkshake och ny mat till mig. Min mat var ju oxå kall.
Plus att jag fick pengarna tillbaka för Jasmins meny.
Det är service det:-)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela