nataliesdagar

Sista dagen och ny stil!

Publicerad 2014-02-23 08:34:04 i Allmänt,

Gutten morgen mina vänner :-)
Då var det sista dagen på denna veckan. Veckorna bara springer iväg. Känner att jag inte hinner med denna farten.
Nu har vi kört mjölkfritt sen i onsdags. Jag vet inte hur lång tid det ska ta innan man märker skillnad! Hon sover förvisso bättre på nätterna. Vaknar ett antal ggr men somnar snabbt om i min famn. Inga mag besvär som att ligga och krysta på natten. Men hon är fortfarande hård i magen :-(

Nu har jag och Inez varit uppe en stund och ätit frukost. Jag tog macka och hon fick gröt. Så nu är det dax för en sovstund. Kolla in stilen ;-)



Vad händer idag då gott folk? Ähhh.. det kan jag ju gissa! Hockey!!!!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela