nataliesdagar

Uppdatering nr 1

Publicerad 2014-01-27 13:51:00 i Allmänt,

Ska vi börja med tiden innan jul. Då var vi ju på julpyssel hos moster Lena och träffade en massa släktingar :-)
Det blev lite lussebak hemma till de två tjejer som är glutenintolleranta..
 
 
 
Måste också visa hur mycket denna lilla flicka tycker om att bada. Hon är precis som sin storasyster..
 
 
 
Första smakportionen!!
 
 
 
 
 
Nu äter hon som en fin flicka :-) Hon tycker mat är gott :-)
Fortsättning följer.....
 
<3<3<3

Kommentarer

Postat av: Maddi

Publicerad 2014-01-27 21:39:13

Välkommen tillbaka

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2014-02-01 05:50:47

sv:Ha ha ha du kommer bli fattig! :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela