nataliesdagar

Hur länge håller det?!

Publicerad 2014-03-14 21:51:09 i Allmänt,

Jag är nog världens tråkigaste sambo. Jag är verkligen ingen kvälls människa länge. Har igentligen aldrig varit en men värre har det ju blivit. Värst har det blivit sedan liten kom till världen.
Jag är en sömnjagare. Hon vaknar flertal gånger på natten så jag försöker få så mycket sömn som möjligt.
Men från det till att jag kan lägga mig i samband med att jag nattar henne typ 19.30-20.00 !!!

Jag lovade min moster idag att jag skulle vara vaken tills Patrik kom hem ikväll. Han slutade 21.00

Lena! Jag kan erkänna att jag var vaken när han kom hem men nu ligger jag i sängen!!

Natti natti♥

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie

Jag är en glad tjej som skriver om min vardag och min familj. Även lite om vad som händer i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela